1. Returnarea produselor
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

  • Coletele prezintă deteriorări severe;
  • Produsele au fost livrate / facturate greșit.
  • Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat.
  • Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.
  • Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
  • Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunța la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din O.G. 130/2000, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate sau returnate.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

2. Solutionarea litigiilor
Cumparatorul si Vanzatorul, vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe orice neintelegere sau disputa cere se poate ivi intre ei in cadrul, sau in legatura cu indeplinirea contractului.

Daca dupa 15 zile de la inceperea acestor tratative neoficiale Cumparatorul si Vanzatorul nu reusesc sa resolve in mod amiabil o divergenta contractuala, fiecare poate solicita ca disputa sa se solutioneze prin arbitraj la Camera de Comert si Industrie a Romaniei , potrivit legislatiei ramane in vigoare.

3. Forță majoră
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

4. Legea aplicabilă
Prezentul contract este supus legii Române. Eventualele litigii apărute între MIERE DIN SĂLAJ COOPERATIVA AGRICOLĂ și utilizatori/clienți/cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești Române competente.